دادستان عمومی و انقلاب صحنه گفت: کشت برنج در شهرستان ممنوع اعلام شده است، لذا دادستانی به‌عنوان حافظ منافع عمومی نظارت و پیگیری جدی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 22 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، علی شاماری امروز در جمع اصحاب رسانه نسبت به کاشت برنج در شهرستان صحنه هشدار جدی داد و اظهار داشت: با توجه به بروز خشکسالی‌ و کاهش قابل توجه بارندگی در منطقه و به دنبال آن با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در بهره‌برداری از منابع آب‌ها، عزم جدی تمامی دستگاه‌های متولی و نظارتی جهت حفاظت از منابع آب منطقه امری الزامی است، و با عنایت به این که برنج از جمله محصولات با نیاز آبی بالا است و کشت آن از طرف اداره امور آب و جهاد کشاورزی استان ممنوع اعلام شده است، دادستانی به‌عنوان حافظ منافع عمومی نظارت و پیگیری جدی خواهد داشت.

وی گفت: کشاورزان شهرستان صحنه و روستاهای حاشیه رود گاماسیاب از ایجاد خزانه برای کشت برنج خودداری کنند چرا که هر گونه عواقبی متوجه خود آن‌ها می‌شود‌.

دادستان عمومی و انقلاب صحنه تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیارها نیز با نظارت مستمر خود از کاشت برنج توسط اهالی روستا ممانعت به عمل آورده و فورا گزارش خود را به ضابطان یا دادستانی اعلام کنند تا با متخلفان وفق ضوابط و مقررات برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار